Uppdatering

Systemuppdatering av nya funktioner.

2021-10-01

 

Systemuppdatering av nya funktioner.

2021-10-01

Project Office lanserar nu en uppdatering av systemet.

Följande förändringar är gjorda.

  • Skicka mail till alla i en bearbetningslista. Mailadresserna skickas med till outlook som gör själva utskicket.
  • Under adressinfo är valet " Leveransadress " tillagt.
  • Adressfält uppdaterat med "Land" och fler adressrader för internationella adresser
  • Valet att " Bara alla skall se" ändras för alla till " Alla kan se" Gäller företagsanteckningar, anteckningar.
  • Sökbarhet i Artikelregister, sökning och kunna få fram de produkter som är kopplade till en kunds egen prislista finns nu.

 

  • Fliken "Filer" byter namn till "Dokument"
  • Fliken Notering byter namn till "Anteckningar"
  • Löpande inköpskostnad är nu uppdaterad för artikel.
  • Artikelpris från egen prislista går nu att lägga in och tid debiterat med aktuell artikel debiteras med justerat pris.
  • Unikt offertnummer visas nu på alla offerter.
  • Genererlla kundmappar för dokument går nu att lägga in.

Frågor besvaras av : Joakim Persson