Uppdatering
Systemuppdatering av nya funktioner.
2021-10-01
Systemuppdatering av nya funktioner.
2021-10-01
Project Office lanserar nu en uppdatering av systemet.
Följande förändringar är gjorda.
- Skicka mail till alla i en bearbetningslista. Mailadresserna skickas med till outlook som gör själva utskicket.
- Under adressinfo är valet " Leveransadress " tillagt.
- Adressfält uppdaterat med "Land" och fler adressrader för internationella adresser
- Valet att " Bara alla skall se" ändras för alla till " Alla kan se" Gäller företagsanteckningar, anteckningar.
- Sökbarhet i Artikelregister, sökning och kunna få fram de produkter som är kopplade till en kunds egen prislista finns nu.
- Fliken "Filer" byter namn till "Dokument"
- Fliken Notering byter namn till "Anteckningar"
- Löpande inköpskostnad är nu uppdaterad för artikel.
- Artikelpris från egen prislista går nu att lägga in och tid debiterat med aktuell artikel debiteras med justerat pris.
- Unikt offertnummer visas nu på alla offerter.
- Genererlla kundmappar för dokument går nu att lägga in.
Frågor besvaras av : Joakim Persson