Så jobbar du i Project Office
Se instruktionsfilmer
– så funkar systemet
Nedan hittar du instruktionfilmer som visar de väsentliga delarna i Project Office.
Översikt Project Office
Översikten i Project Office eller arbetsytan är en central plats för alla information som är utgångspunkten för det arbete du skall utföra.
CRM & säljaktiviteter
I Project Office arbetar du strukturerat med CRM & säljbearbetning. Du använder aktiviteter och påminnelser för att organisera detta och få statistik på ditt säljarbete.
Skapa digitala offerter & accept
I Project Office arbetar du mycket snabbt och proffsigt med att skapa snygga och digital offerter och sedan få en digital accept på din offert.
Projekthantering & Tid
I Project Office projekthanterar du din projekt både utifrån planering men även tidsregistrering mot projektet.
Ekonomi & Fakturering
I Project Office planerar du och färdigställer fakturaunderlag som sedan skickas till ekonomiavdelning eller redovisningsbyrån.
Ekonomisk lönsamhetsanalys
I Project Office kan du på ett enkelt sätt få kontroll på hur dina projekt går ekonomiskt och tidsmässigt.
Kundundersökning
I Project Office skapar du enkätmallar och skickar nöjd-kundenkät till kunden helt integrerat med projektet.
Bearbetningslistor
I Project Office arbetar du med taggar och listor på bearbetning.