Kundnöjdhet
Säkerställ nöjda kunder med deras feedback
Ta vara på kundens upplevelser och kvailtetssäkra verksamheten
Kundnöjdhet som utvecklar produkter och processer
Så får ni nöjda kunder
KUNSKAP ÄR UTVECKLINGENS MODER
- Upptäck möjligheter till förbättringar i god tid och minska på kostnaderna i företaget
- Förstå kundernas behov och led företaget i rätt riktning med rätt prioriteringar
Och mycket mera.
Kundkortet
Ett enkelt och snabbt sätt att ha mäta på din kundnöjdhet
Gör kundundersökningen efter varje projekt
För att få koll på vad kunden tycker om projektet och er leverans är det viktigt att följa upp alla projekt små som stora med en kundundersökning som inte behöver så omfattande. Enkäten kan både vara externt som internt i arbetsgruppen.
Undersökningen i kundkortet
På kundkortet och på varje projekt kan du se vilka som fått enkäter och vilka som svarat.
Enkäten skickat till kunden
När du skapat enkäten och skickat den till kunden får kunden ett mail som är det sista som sker i projektet. En typ av summering..
Besvara undersökningen
När kunden klickat på länken i mailet kommer den till enkäten. Syftet är att ta reda på vad kunden tyckte om uppdraget men och så att identifiera om något inte är bra. Om tex kunden vill ge en referens är detta startskottet på din nästa affär !!