Kundinformation & CRM

Kunskap som utvecklar din kundrelation

Här samlar du all information som du har på kunden.

Bygg viktig kunskap

Så jobbar du med kundinformation

Med Project Office ser du alltid relevant information om kunden. 

  • Kontaktuppgifter
  • Avtal
  • Projekt
  • Dokument
  • Samtal, möten

Och mycket mera.

tablett_project_office

Vilken relation har du med kunden?

  • Du är ny på jobbet. En kund ringer dig. Du vill få koll på vilken kundrelation man har. Är detta en av våra viktigaste kunder eller en kund som har några få tjänster. Du hittar ingen info om detta och får låtsas som om du vet. Ingen bra start på kundrelationen.

Med Project Office kan din dag se ut så här!

  1. Du kan enkelt ta fram all relevant kundinformation om kunden medan du har kunden i telefonen. Du kan snabb se vilka avtal och uppdrag som kunden anlitat er för. Du är påläst, kunnig dokumenterar snabbt samtalet och nästa steg tillsammans med kunden. Proffsigt!
Kundkortet

Ett enkelt och snabbt sätt att ha koll på din kundrelation

kundkort_sida

Allt börjar med kundkortet

Att snabbt kunna få koll på din kund och er relation är en förutsättning för ett effektivt arbetssätt. Kundkortet innehåller bland annat information om planerade, pågåande och avslutade projekt samt all den kunddata du behöver för att skapa säljprocesser, offerter eller kundutskick. 

kundregister

Kunduppgifter

Hantera alla dina kunduppgiter och kontaktpersoner. Självklart kan du tagga dessa så att du sedan enkelt kan skicka SMS och nyhetsbrev till olika grupper av personer och kunder. Dessa uppgifter är också de som återfinns på offerten och i projektet.

boka_kundmöte

Spara kundaktivitet och påminnelse

När du kontaktar kunder skall du självklart dokumentera ert nästa steg. Skriv en mötesanteckning och schemalägg en påminnelse som skickas mail när det är dags för uppföljning. Självklart finns stödfunktioner för adminitrering och radering av personuppgifter enligt GDPR.