Kvalitetssäkring
Kvalitetssäkra alla dina projekt
Project Office organiserar allt arbete på ett snabbt och överskådligt sätt i företaget.
Håll hög kvalitet på leveranserna
Så arbetar ni med
kvalitetskontroll
I PROJECT OFFICE ÄR KVALITETSARBETE SAMARBETE
- I kundzonen kan kunder, leverantörer och andra samarbetspartners se status på utfört arbete
- Rätt resurs tilldelas rätt uppgifter i rätt tid till rätt kostnad.
Och mycket mera.
Överskådlig och organiserad kvalitetssäkring
Organisera din kvalitetssäkring
Kvalitetssäkra alla delmoment
Kvalitet är en mycket viktig del i alla projekt. I Project Office CRM kvalitetssäkras alla delmoment och även projektet i sin helhet. Project Office är det perfekta verktyget för dig som jobbar med kontinuerlig ekonomisk analys, projektuppföljning, nöjd kund-index och resursplanering.
Alla uppdrag detaljplaneras och inga delar glöms eller tappas bort. Varje resurs klarmarkerar sina färdiga uppgifter och projektledaren ser vilka uppgifter som inte är klara.
Utvärdera projektet med enkätutskick
Projekten avslutas sedan med med att en kundundersökning skickas till uppdragsgivaren via mail. Där svarar kunden på några frågor som redovisas direkt i projektet. Projektledaren får också feedback på vad som gick bra och vad som gick mindre bra i projektet. Följ svaren från enkäten löpande.