Översikt över ditt bolag

Överblicka dagens uppdrag på din personliga startsida

Anpassa ditt verktyg för att snabbt komma åt de delar du använder mest i din arbetsroll.

Ta kontroll över din arbetsdag

Så ser din arbetsdag ut

PROJECT OFFICE SKAPAR GOD ARBETSMILJÖ

  • Alla vet vad som ska göras och när
  • Ingen missar viktiga ärenden med samarbetspartners, leverantörer och kunder
  • Alla ser i realtid vilka aktiviteter kollegorna slutfört i aktivitetsflödet

Och mycket mera.

PO_i_tablett_form

Sliter du ditt hår på jobbet?

  • Du är alltid stressad och hinner inte med. Dagens uppgifter är otydliga och du vet inte hur lång tid du har på dig att utföra dem. Du måste ofta jobba över för det finns viktiga saker kvar att göra.

Med Projekt Office kan din dag se ut så här!

  1. Du kan arbeta i ett bra tempo, eftersom du vet vad du ska göra varje dag och du ser hur många timmar som uppdraget är beräknat på. Vid arbetsdagens slut kan du vara nöjd och känan att du gjort ett bra arbete. Du har gjort rätt saker i rätt tid.
Företagsöversikt

Ett enkelt och snabbt sätt att ha koll på dagens uppdrag

översikt_startsida

Överblicka dagens uppdrag

Att snabbt få koll på dagens uppdrag skall vara enkelt och snabbt. Det gör du självklart på din egen startsida. På startsidan hittar du "Att göra-listan" för veckan, en kalender med deadlines för dina uppdrag, påminnelser per datum och nya händelser i händelseloggen.

skapa_en_order

Skapa ny arbetsorder

Du kan också snabbt och enkelt skapa arbetsordrar – nya uppdrag – på valfri kund.

skapa_en_not

Spara noteringar och mötesantecknignar

Från din startsidan kan du också skapa privata noteringar eller lägga in företagsgemensamma noteringar och kom-ihåg-listor.